Працюючи над модулем, спланувала , як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формування у них навичок ХХІ століття при реалізації завдань проектів. Мала змогу обговорити в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів. Оцінила інтернет-ресурси щодо використання в навчальних проектах. Зрозуміла, як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання навчання учнів. Використовуючи інтернет-ресурси, учитель покращує викладання та навчання учнів.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. Я зрозуміла, як можна використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів та яким чином забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.
Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень. Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах. Учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. Я зрозуміла, як можна використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів та яким чином забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.
Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень. Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах. Учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий