вторник, 4 марта 2014 г.

Модуль 4. Рефлексія

    Працюючи над модулем, для себе цінним стало - робота над підготовкою формуючого оцінювання. Зрозуміла і краще для себе самої усвідомила, що це оцінювання в ході проектної  діяльності учнів  має більш ширші  можливості, ніж під час традиційного уроку. Адже отримуємо реальну можливість проводити  оцінювання за видами та цілями. Роз'яснили цілі  формуючого  оцінювання, навчились робити графік оцінювання. Навчились добирати дидактичні матеріали.
    Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме, обговорити разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання.
     Створила вчительську презентацію з навчальної теми.
     Створити засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів.
     Переглянути План вивчення теми та внести  до нього зміни.

     


Комментариев нет:

Отправить комментарий