воскресенье, 11 мая 2014 г.

Модуль 11. Рефлексія





Нарешті!  Виявилось, що оформити проект набагато складніше, ніж його провести . А якщо серйозно, то це дуже цікава та корисна справа. Я дуже вдячна тренеру за допомогу та настанови. 


Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме  а саме правильно організовувати свій і учнівський час;
 Під час методу проектів вчитель змінює свої функції. Він тепер не вчить, а спостерігає.
 Тому основне завдання вчителя вчити учнів не конкретних знань чи фактажу, а  вирішувати проблеми; використовувати власний досвід; самостійно займатися власною освітою.



воскресенье, 13 апреля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія


Завдяки цьому модулю,я навчилася:
  •  створювати  приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  •  формувати оцінювання,інструменти для підсумкового оцінювання;
  •  почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
     Самооцінювання змінює відношення учнів до навчання та підвищює їх рейтинг у класі. Оцінювання у проекті має включати оцінювання всіх зазначених навчальних цілей, знань, умінь та навичок учнів. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання –  учні мають бути активними у власному навчанні; перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. 
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості, диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках: 

  • за змістом; 
  • за процесом; 
  • за результатами; 
  • за навчальним середови
Педагог може планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку типів множинного інтелекту учнів. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 


Модуль 8. Рефлексія

Закінчила роботу над восьмим модулем, в якому я займалася розробкою критеріїв оцінювання 

проектної діяльності учнів. Обговорили з колегами, як залучати учнів до самооцінювання в 

ході роботи над проектом та чи вплине це на якість роботи учнів. Сподіваюсь, що 

розроблення критеріїв допоможе мені в об'єктивному оцінюванні учнів.


среда, 9 апреля 2014 г.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з'ясувати складність виконання завдань досліджень учнями початкової ланки. Переглянула всі вправи, зрозуміла, що зміст завдань повинен враховувати можливості кожного учня та спиратися на вже отримані знання. Навчання методом проекту надає можливість проявити свої особисті таланти,  знання, вміння, працюючи в групах, оцінюючи ідеї кожного та враховуючи всі побажання. Створені учнівські роботи будуть вміщувати в собі найкращі ідеї. Учні не пасивні слухачі, а сміливі науковці, які подають на обговорення продукти своєї діяльності : презентацію, публікацію, wiki-статтю, блог.
Цей модуль допоміг мені поділитися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів, внесли  зміни до свого Плану вивчення теми.
Сьогодні я почала  створювати приклад учнівської роботи, що допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання. Я зрозуміла як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.



воскресенье, 30 марта 2014 г.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені  поміркувати  про те,  які зміни  може внести використання  сервісів Веб 2-0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, а  саме: мої учні зможуть ділитися  своїми думками, ідеями та проектами з іншими. Зможуть  спільно збирати  та ділитися  з іншими колекціями  гіперпосилань на веб-сайти; запитувати та давати свої відповіді  на запитання та ідеї інших. Матимуть можливість  змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші; створювати спільні вікі-статті, які складатимуться з  декількох вікі-сторінок. Отримають можливість  створювати лінійні  веб-документи, наприклад блоги. 
Працюючи над модулем, обговорили проблеми безпеки роботи учнів в інтернеті; запланували, як використовувати інтернет  для співпраці та спілкування при  виконанні завдань проектів; переглянули план вивчення теми та  внесли  до нього зміни. Тепер знаю, як навчити  учнів безпечній  роботі в Інтернеті, як використовувати   сервіси та можливості Інтернету  для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє  викладання та навчання учнів.


понедельник, 17 марта 2014 г.

Модуль 5. Рефлексія

Працюючи над модулем,  спланувала , як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формування у них навичок ХХІ століття  при реалізації  завдань  проектів. Мала змогу обговорити  в парах власні  презентації щодо представлення ідей  проектів. Оцінила інтернет-ресурси щодо використання  в навчальних проектах.  Зрозуміла, як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки  та оцінювання навчання учнів. Використовуючи інтернет-ресурси, учитель покращує викладання та навчання учнів. 
 Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. Я зрозуміла,  як можна використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів та  яким чином забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.
Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень.  Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах.   Учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів.